Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Аналіз складності алгоритмів

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Кафедра ЕОМ

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Алгоритми та методи обчислень

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки Національний університет “Львівська політехніка” Кафедра ЕОМ / Звіт з лабораторної роботи № 1 з дисципліни: “Алгоритми та методи обчислень” на тему: “Аналіз складності алгоритмів” Мета лабораторної роботи Оволодіти методикою аналізу складності основних алгоритмічних конструкцій. Навчитись обчислювати функцію трудомісткості. Ознайомитись з класифікацією алгоритмів на основі функції трудомісткості. Опанувати методику аналізу розроблених алгоритмів на предмет їх складності. Теоретичні відомості В старому трактуванні алгоритм - це точний набір інструкцій, що описують послідовність дій деякого виконавця для досягнення результату, рішення деякого завдання за кінцевий час. У зв'язку з розвитком паралельності в роботі комп'ютерів слово «послідовність» стали заміняти більше загальним словом «порядок». Це пов'язане з тим, що якісь дії алгоритму повинні бути виконані тільки один за одним, але якісь можуть бути й незалежними. Поняття алгоритму необов'язково відноситься до комп'ютерних програм, так, наприклад, чітко описаний рецепт готування блюда також є алгоритмом, у такому випадку виконавцем є людина. Однак найчастіше як виконавець виступає комп'ютер. Єдиного «правдивого» визначення поняття «алгоритм» немає. «Алгоритм - це всяка система обчислень, що виконуються по строго визначеним правилам, які після певного числа кроків свідомо приводять до рішення поставленого завдання.» (А. Колмогоров) «Алгоритм - це точне розпорядження, яке визначає обчислювальний процес, що йде від варійованих вихідних даних до шуканого результату.» (А. Марков) «Алгоритм - строго детермінована послідовність дій, що описує процес перетворення об'єкта з початкового стану в кінцеве, записана за допомогою зрозумілих виконавцеві команд.» (М. Угринович) «Алгоритм - це послідовність дій, спрямованих на одержання певного результату за кінцеве число кроків.» (ROXANstudio) «Алгоритм є формалізована послідовність дій (подій). Алгоритм може бути записаний словами і зображений схематично. Практично будь-яка невипадкова повторювана дія піддається опису через алгоритм.» ([grey_olli]) «Алгоритм - однозначно, доступно і коротко описана послідовність процедур для відтворення процесу з обумовленим завданням алгоритму результатом при заданих початкових умовах. Універсальність (або спеціалізація) алгоритму визначається застосовністю і надійністю даного алгоритму для рішення нестандартних завдань.» Індивідуальне завдання Варіант 12 Продублювати всі непарні елементи заданої послідовності. Код програми #include <iostream> #include <conio.h> using namespace std; int* makeArray(int length) { int* array = new int[length]; for (int i(0); i < length; i++) { while (!(cin >> array[i])); } return array; } int numOfUnmatchedElements(int* array, int length) { int count = 0; for (int i(0); i < length; i++) { if (array[i] & 1) count++; } return count; } int* unmatchedElements(int array[], int length) { int count = numOfUnmatchedElements(array, length); int* newArray = new int[count]; for (int i(0), j(0); i < length && j < count; i++) { if (array[i] & 1) newArray[j++] = array[i];; } return newArray; } void printArray(int array[], int length) { for (int i(0); i < length; i++) { cout << array[i] << ' '; } } void clearMemory(int array[], int length) { delete[] array; } void main() { setlocale(LC_ALL, ""); int length; cout << "Введiть кiлькiсть елементiв у масивi: "; cin >> length; cout << "Введiть елементи масиву:" << endl; int* array = makeArray(length); cout << endl << "Введений масив:" << endl; printArray(array, length); int count = numOfUnmatchedElements(array, length); if (count) { cout << endl << "Непарнi числа:" << endl; int* newArray = unmatchedElements(array, length); printArray(newArray, count); cout << endl; clearMemory(newArray, length); } else cout << endl << "Непарних чисел немає" << endl; clearMemory(array, length); _getch(); } Результат виконання програми / / Висновок ...
Антиботан аватар за замовчуванням

30.03.2016 11:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини